Kegelovy cviky - cesta k intenzivnějšímu orgasmu

Kegelovy cviky se můžou provádět naprosto kdekoliv a kdykoliv. Věnujte se jim pouze pár minut denně a dosáhnete absolutně dokonalého sexu, o kterém se Vám dosud ani nesnilo. Přesvědčte se sami.

Kegelovy cviky představují naprostý hit cvičení pro kvalitní sex. Přestože jste o tomto druhu cvičení možná už slyšeli, dosud jste jej nevyzkoušeli, ať už proto, že jste nevěděli, jak na ně, nebo jste si dosud nenašli čas na takové cvičení, či jste k němu neměli žádný důvod. Neodkládejte tento druh cvičení na dobu, kdy už může být pozdě a začněte cvičit ihned. Dosáhněte díky nim lepší extáze při sexu. Užijte si konečně orgasmu a zintenzivněte Vaše erotické zážitky. Velkou výhodou je, že tyto cviky můžete provádět kdykoliv a kdekoliv.

Co jsou Kegelovy cviky?

Kegelovy cviky představují soubor cviků, kterými je možné posilovat svaly pánevního dna. Tyto cviky uvedl v roce 1948 gynekolog Arnold Kegel, po kterém byly následně pojmenovány. Smyslem zveřejnění Kegelových cviků bylo pomoci ženám po porodu, v důsledku kterého došlo k ochabnutí příslušných svalů. Postupem času se však Kegelovými cviky začaly řešit i jiné zdravotní problémy, a to nejen u žen, ale také u mužů.

Co vše Kegelovy cviky ovlivňují?

Kegelovy cviky jsou velmi efektivní při nechtěnému úniku moči, kterým trpí velká část populace. K úniku moči dochází u osob obou pohlaví. Například při smíchu, při kašli, při pčiknutí, při úleku, při cvičení, při zdvihu z lehu do sedu, aj. Kegelovy cviky pomáhají při udržení a vyprázdnění stolice, jsou důležité pro správné uložení a postavení orgánů malé pánve, pro snadnější průběh porodu a pro kvalitu sexu.

Kegelovy cviky a oblast sexu

Co vše můžou Kegelovy cviky v oblasti sexu ovlivnit? Jestliže se jim bude člověk pravidelně věnovat, můžou výrazně zkvalitnit sexuální život obou partnerů. U sexu je u mužů velmi důležitá schopnost** erekce a ejakulace.** Při ženu je zase důležité smršťování a uvolňování svalstva uvnitř vagíny a schopnost zvlhčení sliznice, tedy přirozené lubrikace. Pokud mají s tímto partneři problémy, nastávají potíže i při sexu samotném. Na tom, jak kvalitní sex bude, má vliv i schopnost muže oddálit ejakulaci a umění ženy sevřít svou vagínou penis. To vše zlepšují Kegelovy cviky, kterými se posilují důležité svaly. Pevné svalstvo výrazně zintenzivňuje u mužů i u žen orgasmus.

Význam Kegelových cviků u mužů

Mužům poskytuje procvičování svalstva pomocí Kegelových cviků pevnější a delší erekci, schopnost oddálení ejakulace a schopnost vůbec ejakulovat, neboť je stále mnoho mužů, kteří mají s vyvrcholením problémy, a dále mají Kegelovy cviky vliv na intenzivnější prožitek u orgasmu.

Význam Kegelových cviků u žen

Procvičováním Kegelových cviků dosáhne žena schopnost rytmicky stahovat** svaly vagíny**, dokáže sevřít vagínou mužův penis, zlepší se zvlhčení její sliznice a stejně jako muž dosáhne intenzivnějšího prožitku při orgasmu.

Jak poznat svaly pánevního dna?

Kegelovy cviky se soustřeďují na svaly pánevního dna. Kegelovými cviky dochází k jejich účinnému posilování. Jedná se tedy o cvičení, které procvičuje svaly uložené od kostrče až po svaly vedoucí ke stydké kosti, které se nacházejí v okolí vagíny a svěrače. Tyto procvičované svaly se při orgasmu rytmicky stahují. Čím jsou tyto stahy sinější, tím je i silnější samotný sexuální zážitek z prováděného milování a vyvrcholení. Pevnými svaly pánevního dna dokáže žena i lépe sevřít partnerův penis a tím zvýšit jeho potěšení ze sexu. Aby člověk poznal ty pravé svaly, které je potřeba procvičovat, je vhodné je odhalit např. při močení, kdy žena nebo muž na několik vteřin zadrží proud moči a poté jej zase pustí. Právě ty svaly, které při zadržování a pouštění moči pracují, jsou ty, které se mají Kegelovými cviky posilovat. Nutno upozornit, že Kegelovy svaly nikdy neprocvičujte při močení nebo v době, kdy máte** plný močový měchýř**. V takovém případě by cvičení svaly pánevního dna naopak oslabovalo. Nebo svaly pánevního dna můžete poznat také tehdy, když si vsunete do vagíny prst a budete se snažit je** vaginálními svaly** co nejvíce sevřít. Je potřeba zatínat ty správné svaly, nikoliv svaly stejnní nebo svaly hýždí či konečníku.

Jak provádět Kegelovy cviky?

Cvičení začněte tím, že zatnete vnější i vnitřní svaly pánevního dna. Poté, co je zatnete, napočítejte pomalu do tří. Po celou tuto krátkou dobu se snažte svaly držet opravdu zatnuté. Poté, co napočítáte do tří, svaly povolte a uvolněte je na tři sekundy. Poté cvičení opakujte a to 25x nebo i 30x. Sváleny pánevního dna stahujte a povolujte i pomalu, ale i rychle. Tempo střídejte. Důležitější, než samotná rychlost, je především pravidelnost stahů a jejich frekvence.** Rychlost stahování a povolování** můžete postupně zvyšovat, až budete ve cvičení Kegelových cviků zběhlí. Nemusíte cvičit v kuse, ale mezi jednotlivými sekvencemi si dopřejte i pár sekund relaxaci, abyste se uvolnili a mohli se opět soustředit na ty správné svaly. Kegelovy cviky může člověk provádět v různých pozicích. Může u nich stát, sedět, ležet, klečet, apod. Nejlepších výsledků dosáhnete, budete-li je opakovat dvakrát nebo třikrát denně. Pokud se budete cvičení věnovat pravidelně, poznáte výsledky již po dvou až třech měsících.

Kegelovy cviky pro muže

Kegelovy cviky jsou důležité na mužskou sexuální výdrž. Nejenže** podporují erekci** a oddalují ejakulaci, když na tom má muž zájem, ale také pomáhají při léčbě inkontinence, nebo jsou velkým pomocníkem po operaci prostaty. Který muž by neuvítal delší výdrž při sexu? Každý, kdo nemá důvod obávat se předčasné ejakulace, si sex podstatně lépe vychutná. Navíc délkou sexu dokáže potěšit a maximálně uspokojit partnerku, protože žena spíše dosáhne orgasmu při delším sexu, než při rychlovce. Oddálit ejakulaci může muž samozřejmě i jinými způsoby, než pouze Kegelovými cviky. Každopádně tyto cviky jsou také jednou z možností, která je navíc zadarmo a nestojí ani mnoho úsilí. Pravidelným praktikováním Kegelových cviků dosáhne muž pevnější erekce pod ostrým úhlem. Pánevní dno se díky cvičení lépe prokrvuje, a to má vliv na lepší citlivost penisu a na prodloužení doby erekce. Kegelovy cviky jsou také vhodné jako rehabilitace po operaci prostaty. Trénink pánevních svalů pomáhá při regeneraci a výrazně urychluje návrat do sexuálního života. Mladí muži s problémy úniky močí příliš často netrpí. Ovšem v pozdějším věku se tyto potíže mohou objevovat i u mužů. Proto by i oni měli cvičit sval pánevního dna, které zamezí úniku moči.

Sami jste se v tomto článku dočetli, že na praktikování Kegelových cviků není nic těžkého. Pokud jste je již vyzkoušeli, zjistili jste, že je tomu skutečně tak. Věnujte se Kegelovým cvikům pravidelně a Vaše tělo se Vám odvděčí.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id11080 (magazinsex.cz#195)


Přidat komentář