Padesát odstínů šedi recenze

Padesát odstínů šedi konečně vyšlo v češtině. Vášnivé čtenářky, které mají rády tématiku sexu, si možná knihu již dříve přečetly v originále. Ty, které čekaly na překlad, se konečně dočkaly. Jaké jsou jejich reakce? Líbí se kniha?

Kniha pojednává o sexu, o miliardáři, o chudé panně, o penězích a o sado maso. Knihu přečetlo již přes 40 milionů čtenářů z celého světa. To je dostatečný počet, ze kterého lze usuzovat, zda je o knihu zájem či nikoliv. Kniha upoutává na první pohled, lépe řečeno poslech. O jejím obsahu se můžete dozvědět všude. Hovoří o ní ženy každého věku, nadšeně, bez ostychu. Přestože se jedná o ožehavé téma, kterým tvrdý sex určitě pro mnohé ženy je.

O knize Padesát odstínů šedi

Hlavní hrdinka,** Anastasia Steele**, je studentkou literatury v USA. Krátce před promocí na Vysoké škole musí udělat rozhovor s jistým miliardářem. Původně měla rozhovor dělat její spolužačka, ale ta onemocněla a úkol tedy převzala Anastasia. Hlavní hrdinka nedbá na oblečení a svému vzhledu moc nedá. Přesto ale okouzlí nejednoho muže, když si na sebe oblékne večerní šaty a lodičky. Ihned při rozhovoru s miliardářem, jehož jméno je Christian Grey, přeskočí mezi oběma jiskra. Grey je krásný, je urostlý a je šíleně bohatý. Z jeho příjemní vznikl název knihy Fifty Shades of Grey. Jeho dětství nebylo růžové. Narodil se prostitutce, vyrůstal v sirotčinci. Měl ale to štěstí, že jej adoptovali úspěšní lidé. Jeho duše je v důsledku jeho dětství a těžkého osudu pokřivená.

Při rozhovoru se do sebe zakoukají a začnou po sobě toužit. Grey by rád vládl duši i tělu mladé studentky. Klade si podmínky, vyžaduje po ní v sexu pro ni dosud neznalé praktiky, které jsou často pouze pro otrlé. Ona na všechno přistupuje, neboť po něm touží, jako nikdy po nikom. On se jí věnuje se vším všudy. Říká jí, jak se má chovat, jak se má upravit. Anastasii stále zajímá jeho minulost, on se o ní odmítá bavit. Má před ní pořád mnoho tajemství, což ji rozčiluje, neboť se v něm nevyzná, ale na druhou stranu ji to k němu pořád víc táhne, protože se o něm chce dozvědět víc a víc. Naprosto mu podléhá. Grey Anastasii prozradí, že miluje sado maso a rázem jí nabízí jistý vztah. Ona chvíli přemýšlí, ale je do něj tak zamilovaná, že na všechno přistoupí. Anastasia při každé sexuální příležitosti prožívá orgasmus. Pokud si chcete přečíst celý děj knihy, nezbývá, než Vám doporučit si knihu koupit. Jistě budete hltat každé slovo, každou větu, každou stránku.

Proč si přečíst knihu Padesát odstínů šedi

Kniha zcela jistě stojí za přečtení. Přestože slovník autorky není nijak rozvinutý, věčně se v knize opakují stejná slova a stejné fráze, neustále je v knize zdůrazňováno bohatství a popisovány sexuální scény, a ženy, kterým se kniha do ruky dostane, si toto všechno uvědomují, ani tak knihu neodloží a neustále čtou dál. Nedá jim to nepřečíst ještě jednu stránku a ještě druhou. Mnoho žen se přiznalo, že si ráno, než vstanou do práce, nastaví budík, aby si opět mohly přečíst alespoň pár řádků. Ne nadarmo se jedná o nejprodávanější titul všech dob, ať je kvalita knihy jakákoliv. Na knihu si musí udělat každá žena názor sama. Některá i po přečtení bude věnovat svou pozornost zcela jiným žánrům, přestože se psané erotice nevyhýbá, ba ji má ráda, jiná knihu přečte jedním dechem a ráda ji doporučí dál. A tak to má být.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id10745 (magazinsex.cz#80)